Last chance for winter sale>>
Close
חיפוש
Filters
 

שרפרף קול סטול בינוני

מק"ט: 300246
1,920 ₪

מצטערים - מוצר זה אינו זמין יותר

תיאור
ה״קול סטול״ הוא מוצר הראשון בסדרה של רהיטים המבוססת על השילוב בין אסתטיקה דיגיטלית לעבודת יד מלאה. כמו כל הרהיטים בסדרה גם ל״קול סטול״ קו עיצובי נקי וממוחשב. הוא עשוי פלדה דלת פחמן בחיתוך בלייזר, ומורכב מ-4 חלקים שיוצרים מרכב חזק ויציב.
ל״קול סטול״ מגוון שימושים והוא יכול להתאים גם כשידה ליד המיטה וגם ככיסא בר חוץ.
♦ Hand Made

פריט זה יוצר בעבודת יד תוך שימוש בטכניקות מסורתיות ומתקדמות יחד.

♦ Artisan Pieces

We call these our SOME OF A KIND. Because while they’re not one of a kind, very limited quantities of them are created. Many are made by traditional techniques, some by hand, and some by families who have perfected their craft over generations. They are very special.

משלוחים והחזרות

עלות משלוח לכתובתך: 29 ש"ח
משלוח חינם להזמנות מעל 300 ש"ח
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים. 
לחצי כאן למידע נוסף על משלוחים והחזרות 

אלון קלי צייזלר

מעצב רהיטים ומייקר

״קלי״ הוא מותג רהיטים בעבודת יד שאני חולם, מעצב ומייצר לגמרי בעצמי. מהרגע הראשון בו הרעיון עדיין גולמי ועד הפרט האחרון והקטן ביותר - כל אלמנט ברהיט נעשה תחת הקפדה ארטיזנלית. כל רהיט הוא תוצר סופי של תהליך ארוך המשלב את עבודת היד של, כוח היצירה והנשמה של אלון קלי . הוא רואה בכך איזון מושלם בין תהליך עבודה ארטיזנלי-מסורתי לעיצוב עכשווי-דיגיטלי. כמי שהתבגר אל תוך שנות ה-2000 וגדל לצד (או בתוך) האינטרנט, האסתטיקה הדיגיטלית היא חלק בלתי נפרד מתפיסת העיצוב שלו.

אלון קלי שואף להעניק לכל רהיט חותמת של פשטות עכשווית מתוחכמת, כמעט טהורה, מבחינת צורה וחומר, אשר שואפת לשלב בין יוקרה לפרקטיות.