דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מחפשות סדקים בתוך החושך

מחפשות סדקים בתוך החושך

בזמנים של חשיכה, האור נראה חיוני מתמיד. קולקציית חורף 2024 עוצבה בזמנים רעים, ממש בתחילת המלחמה. קיווינו לסיומה, חיפשנו סדקים של תקווה בתוך החושך. השיר של לאונרד כהן היה ההשראה שלנו לקולקציה:
There is a crack in everything”
“.That’s how the light gets in
אופטימיות היא מעשה התנגדות. בזמן ששמרנות שואבת את כוחה מפחד והתנגדות לשינוי, האופטימיות שלנו היא אור בתוך החושך. היא מאפשרת לנו להמשיך ולהיאבק למען שלום, גם כשהסיכויים נגדנו. אופטימיות היא ציווי מוסרי, מעשה של התנגדות. 
בקולקציה אפשר למצוא סדקים וקרעים, מבעדם מציץ משהו אחר. ויקטור פרנקל לימד אותנו שגם בתוך התהום אפשר למצוא משמעות. לאונרד כהן תיאר את הסדקים כמקום שממנו חודר האור. אנחנו מחפשות את האור מבעד לחרכים.
הצבעים הדומיננטיים בקולקציה – שחור, כחול כהה וחום– מסמלים את החושך שמקיף אותנו, ובתוך החושך הזה צצים פתאום כתמי צבע עזים – סגול, אדום, טורקיז וורוד, צבעים של חיים.
את ההדפסים הייחודיים של הקולקצייה יצרה מעין קיפניס, בוגרת שנקר מהמחלקה לעיצוב טקסטיל, המתמחה בעיצוב הדפסים לאופנה ולעיצוב פנים תוך פיתוח טכניקות עבודה ייחודיות. הסדקים והקווים השבורים מייצגים את השברים בחברה שלנו, אך גם את הפוטנציאל להתחדשות ולריפוי.
בכל פריט הטמנו מסר של שלום, שהוא התקווה שלנו. תווית עם המשפט peace is beautiful, סמל השלום רקום במקומות נסתרים ומילות השיר של כהן:
“Ring the bells that still can ring
Forget your perfect offering
There is a crack in everything
That’s how the light gets in״

READ MORE

מעבירות 2024

אולי הגיע הזמן להעביר הלאה? זה יעשה טוב למישהי אחרת. יש לך פריט של COMME IL FAUT בארון שנמצא שם כבר שנים. אולי הוא יקר לליבך, או מיוחד מדי. או שהוא זיכרון מערב בלתי נשכח. אולי הוא מחכה לרגע, שלא ...

מעבירות 2024

לקרוא עוד